Czym jest Program Lojalnościowy?

To program, w którym zdobywasz punkty za zakupy i dodatkowe aktywności. Zebrane punkty wymieniasz na kupony zniżkowe obniżające wartość kolejnych zamówień.

W Programie lojalnościowym otrzymujesz również wcześniejszy dostęp do nowych produktów i zniżki do naszych partnerów!

Dołącz

FAQ

Jak mogę dołączyć do Programu lojalnościowego?

Członkinią_em Programu lojalnościowego jest każda osoba, która ma u nas aktywną subskrypcję lub składa zamówienie jednorazowe. Aby dołączyć do Programu lojalnościowego, wystarczy… zrobić zakupy w sklepie yourkaya.pl. Proste, prawda?

Czym różni się Program lojalnościowy od subskrypcji?

W programie lojalnościowym uczestniczą jednocześnie subskrybentki_ci, jak i osoby, które dokonały zakupu jednorazowego. Natomiast subskrypcja to cykliczna realizacja zamówień w ustalonej przez użytkowniczkę_ka częstotliwości. W subskrypcji, poza klubowymi korzyściami, można cieszyć się stałą zniżką do 15% na odnawiające się zamówienia oraz darmową dostawą powyżej 60 zł.

Czy Program lojalnościowy jest równoznaczny z subskrypcją produktów Your KAYA?

Uczestniczki_cy Programu lojalnościowego to osoby subskrybujące, ale również te kupujące jednorazowo. Dlatego będąc w Programie, nie musisz subskrybować produktów – możesz składać tradycyjne zamówienia jednorazowe.

Czy mogę dołączyć do Programu lojalnościowego, jeśli nie subskrybuję produktów Your KAYA?

Tak jest! Aby dołączyć do Programu lojalnościowego, możesz również złożyć zamówienie jednorazowe. Aby odebrać punkty, zbierać ich więcej i wymieniać je na kupony zniżkowe, załóż konto w sklepie yourkaya.pl bądź zaloguj się na już istniejące.

Jakie są korzyści z Programu lojalnościowego?

W Programie lojalnościowym każda złotówka wydana na zakupy zamienia się w punkty, które możesz wymienić na kupony zniżkowe. Jest tu również wiele dodatkowych aktywności, dzięki którym zdobędziesz jeszcze więcej punktów, a także wcześniejszy dostęp do nowych produktów i zniżki do naszych partnerów. Pełną listę korzyści znajdziesz tutaj!

Czy korzyści w Programie lojalnościowym mogą się zmienić?

Stale pracujemy nad rozszerzaniem korzyści dla uczestniczek_ków Programu lojalnościowego i nie wykluczamy, że w przyszłości będzie ich (duuużo) więcej! Możesz być jednak spokojna_y – stałe korzyści nie ulegną zmianie.

Na jaki okres staję się członkinią_em Programu lojalnościowego?

Członkinią_em Programu lojalnościowego jesteś, gdy składasz jednorazowe zamówienia lub posiadasz subskrypcję. Jeżeli w ciągu 9 miesięcy nie dokonasz zakupu na yourkaya.pl, Twoje zdobyte punkty zostaną anulowane.

Jak wypisać się z Programu lojalnościowego?

Wypisanie z Programu lojalnościowego nastąpi po usunięciu konta w sklepie internetowym yourkaya.pl (zniknie wraz ze zdobytymi punktami i naszą wspólną historią zamówień). Jednak jeśli nie chcesz tracić swojego konta, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@yourkaya.pl. Nie musisz podawać przyczyny rezygnacji – niezależnie od niej uszanujemy Twoją decyzję. Po wypisaniu się z Programu lojalnościowego konto nadal będzie aktywne, jednak zdobyte punkty nie będą mogły być wykorzystane (tak jak i pozostałe korzyści w Programie lojalnościowym). Dodatkowo, jeżeli w ciągu 9 miesięcy nie dokonasz zakupu na yourkaya.pl, Twoje zdobyte punkty zostaną anulowane.

Jakie są poziomy uczestnictwa w Programie lojalnościowym?

W Programie lojalnościowym są trzy poziomy uczestnictwa: Like, Care i Love.

Poziom 1: Like

Początek pięknej przygody! To tutaj zyskujesz możliwość zdobywania punktów. Na poziomie Like znajdujesz się do momentu, aż suma Twoich zamówień przekroczy 300 zł.

Poziom 2: Care

Care czeka na tych, którzy_e w Programie lojalnościowym zrealizowali już zamówienia o łącznej wartości między 300 zł a 500 zł od dnia wejścia na poziom 1: Like.

Poziom 3: Love

Poziom Love uzyskasz, gdy wartość Twoich zrealizowanych zamówień przekroczy 500 zł od dnia wejścia na poziom 1: Like.

Jak zdobyć wyższy poziom w Programie lojalnościowym?

Zdobywanie wyższego poziomu w Programie lojalnościowym zależne jest od wartości zamówień zrealizowanych przez Twoje konto sklepowe. Aby zdobyć wyższy poziom, łączna kwota wydana na zakupy to:

Like – mniej niż 300 zł

Care – więcej niż 300 zł

Love – więcej niż 500 zł

Co zyskuję w ramach poziomów Programu lojalnościowego?

Korzyści i punkty za zakupy produktów w Programie lojalnościowym są przyznawane w wysokości uzależnionej od poziomu uczestnika_czki. Zajrzyj na stronę Programu lojalnościowego i dowiedz się więcej!

Jaka jest wartość punktów w Programie lojalnościowym?

Każde 100 punktów umożliwia obniżkę ceny Twojego kolejnego zamówienia o 5 zł. Jest to jednocześnie minimalna liczba punktów niezbędna do pomniejszenia finalnej ceny zamówienia.

Jak zdobywać punkty w Programie lojalnościowym?

W Programie lojalnościowym możesz zdobywać punkty za: zakupy, program poleceń, urodziny, recenzje, obserwowanie nas w social mediach, aktywną subskrypcję, regularne zakupy jednorazowe oraz inne okolicznościowe akcje Your KAYA.

Jak działa Program poleceń?

Znasz osobę, która ma konto w naszym sklepie? Może Ci przekazać swój unikalny kod zniżkowy! Gdy go użyjesz, otrzymasz 15% zniżki na swoje pierwsze zakupy, a ona – 200 punktów do wydania na kolejne. To działa także w drugą stronę – możesz przekazać znajomym swój kod z zakładki Program poleceń, a jeśli ktoś z nich złoży z Twoim kodem pierwsze zamówienie (ze zniżką 15%), zyskasz 200 punktów do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. Warunkiem wykorzystania zniżki jest wartość zamówienia powyżej 60 zł. Kodu nie można publikować na stronach z kodami rabatowymi – to Twój indywidualny kod, zostaw go dla bliskich!

Przekazany kod polecający nie zadziałał – co robić?

Kod z Programu poleceń daje zniżkę wyłącznie na pierwsze zamówienie w naszym sklepie. Jeśli kod nie zadziałał, najprawdopodobniej nie było to pierwsze zamówienie tej osoby. Jeżeli jest inaczej, a zniżka wciąż nie działa, skontaktuj się z nami!

Ktoś użył mojego kodu, a ja nadal nie mam 200 punktów na koncie. Dlaczego?

200 punktów z Programu lojalnościowego znajdzie się na Twoim koncie w momencie, gdy zamówienie z kodem zostanie przez nas zapakowane i oznaczone jako wysłane. Jeśli jednak ta osoba otrzymała już potwierdzenie wysyłki zamówienia, a punktów na Twoim koncie wciąż brak, skontaktuj się z nami!

Czy punktów z Programu poleceń mogę użyć do opłacenia subskrypcji?

Tak! Środki z Programu poleceń są pobierane automatycznie na rzecz kolejnego składanego zamówienia – także przy zamówieniach subskrypcyjnych. By wszystko działało jak należy, musisz podpiąć do subskrypcji aktywną kartę z odpowiednią ilością środków, żebyśmy mogli realizować kolejne zamówienia, nawet kiedy środki z Programu poleceń się skończą.

Co muszę zrobić, aby otrzymać urodzinowe punkty?

Prezent w postaci dodatkowych punktów otrzymasz, jeśli jesteś w Programie lojalnościowym oraz podasz nam swoją datę urodzin!

Ile punktów otrzymam z okazji urodzin?

Sto lat, sto lat! Z okazji Twoich urodzin życzymy Ci cudowności, dorzucając trochę dodatkowych punktów:

Poziom 1: Like + 25 punktów!

Poziom 2: Care + 50 punktów!

Poziom 3: Love +100 punktów!

W jaki sposób mogę zdobyć punkty, wystawiając opinię?

Twoja opinia jest dla nas cenna, dlatego nagradzamy ją punktami. Możesz opublikować opinię z samą treścią, dodać do niej zdjęcie związane z naszymi produktami albo stworzyć istny viral! Umieść opinię na naszej stronie, a my odwdzięczymy się proporcjonalnie do Twojego zaangażowania!

Ile punktów zdobędę za wystawienie opinii?

Opinia tekstowa – za nią podarujemy Ci 20 punktów.

Opinia z treścią i zdjęciem – bardzo lubimy Wasze zdjęcia, więc za nie odwdzięczymy się 50 punktami.

Opinia viralowa, która otrzyma ponad 500 reakcji = 100 punktów w Programie lojalnościowym.

Jakie konta zaobserwować, aby otrzymać dodatkowe punkty?

Aby kolejne punkty wskoczyły na Twoje konto, zaobserwuj oba nasze profile na Instagramie: @yourkaya oraz @youknow_pl, a także profil na Facebooku „Your KAYA”.

Ile punktów mogę otrzymać obserwując konta Your KAYA?

Za obserwowanie dwóch kont na Instagramie (@yourkaya oraz @youknow_pl) podziękujemy Ci 20 punktami, a za polubienie fanpage’a na Facebooku – kolejne 20 punktów!

Czy z aktywną subskrypcją zyskuję dodatkowe punkty?

Tak! Aktywna subskrypcja to kolejna okazja do dodatkowych punktów. Warunkiem otrzymania ich jest odnowienie zamówienia o wartości większej niż 60 zł. Wówczas:

Pierwsze odnowienie subskrypcji = 50 punktów

Trzecie odnowienie subskrypcji = 100 punktów

Szóste odnowienie subskrypcji = 200 punktów

Dwunaste odnowienie subskrypcji = 300 punktów

Po przekroczeniu dwunastego odnowienia subskrypcji każde trzy kolejne odnowienia = 100 punktów

Czy kupując jednorazowo, mogę otrzymać dodatkowe punkty?

Poza korzystaniem ze wszystkich powyższych okazji do otrzymania punktów, dokonując regularnych zakupów jednorazowych, zyskujesz więcej! Wystarczy, że w przeciągu 6 miesięcy trzykrotnie zrealizujesz zamówienia o wartości większej niż 60 zł każde (bez uwzględnienia kosztów dostawy), a na Twoim koncie pojawi się 150 punktów!

Jak jeszcze mogę otrzymać punkty w Programie lojalnościowym?

Uczestnictwo w Programie lojalnościowym to ciągłe (miłe) niespodzianki! Dlatego przed nami wspólna droga do odkrywania nowych możliwości zyskania dodatkowych punktów. Bądź z nami, by na bieżąco zgarniać kolejne punkty i cieszyć się zakupami w niższych cenach!

Czym jest kupon zniżkowy w Programie lojalnościowego?

Kupon zniżkowy to aktywne punkty wymienione na zniżkę o określonej wartości obniżającej cenę Twojego zamówienia. Kupon zniżkowy zostaje proporcjonalnie rozliczony na wszystkie produkty – nie obniża kosztów dostawy.

Jak aktywować kupon zniżkowy w Programie lojalnościowym?

Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki „Program lojalnościowy”. Znajdziesz tam dostępne kupony zniżkowe. Kliknij „WYMIEŃ” skopiuj kupon zniżkowy i wklej go w polu Kod rabatowy w jednorazowym zamówieniu lub przy aktywnej subskrypcji.

Składając nowe zamówienie, możesz wymienić punkty na etapie realizacji zakupów. Jest tam dedykowane pole do wymiany punktów na zniżkę.

Uwaga: kod nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.

Czy do każdego zamówienia mogę aktywować kupon zniżkowy?

Aby aktywować rabat Programu lojalnościowego, należy mieć minimum 100 punktów (5 zł). Podczas jednego zamówienia możesz aktywować rabat nie większy niż 500 punktów (25 zł). Pamiętaj, że niezależnie od liczby punktów, wartość Twojego zamówienia musi przekraczać 60 zł (bez uwzględnienia kosztów dostawy).

Wejdź na stronę Programu lojalnościowego, dowiedz się więcej i dołącz!

Sprawdź