faq
Ty masz pytania, my odpowiedzi!

A jeśli sprawy niecierpiącej zwłoki nie uda Ci się rozwiązać w tym miejscu, śmiało napisz do nas maila kontakt@yourkaya.com – pamiętaj, jesteśmy dla Ciebie po to, żeby pomóc. Zawsze!

POCHODZENIE PRODUKTÓW

POCHODZENIE

Gdzie wytwarzane są produkty Your KAYA?

Wszystkie nasze produkty wytwarzane są w Unii Europejskiej. Kosmetyki, produkty tekstylne, termofor, piny i świece produkowane są w Polsce.

Jak sortować produkty i ich opakowania po użyciu?

Zużyte podpaski, wkładki i tampony (ze względu na to, że zawierają krew i wydzieliny) muszą wylądować w koszu na odpady zmieszane. Owijki i paski zabezpieczające klej w tylnej części podpasek oraz wkładek zrobione są z Mater-bi, czyli biodegradowalnej folii, i także powinny znaleźć się w koszu na odpady zmieszane, gdzie szybko i bezpiecznie ulegną rozkładowi. Natomiast indywidualne owijki tamponów świetnie nadadzą się na kompost lub do kosza na bioodpady, ponieważ stworzone są z w pełni biodegradowalnego i kompostowalnego materiału NatureFlex™. Skropak, którym wypełniamy paczki, możesz wrzucić kosza na odpady BIO lub rozpuścić w wodzie, np. tej do podlewania kwiatów (polecamy, to dobra zabawa!). Kartoniki po produktach i samą paczkę wyrzuć do kosza na papier. Opakowanie po płynie do higieny intymnej to w 100% recyklingowany plastik - butelkę wrzuć do kosza na tworzywa sztuczne i wpuść go w kolejny obieg. Buteleczki olejku i żelu intymnego oraz słoiczek kremu SOS są szklane, więc można je wyrzucić do pojemnika na szkło, zaś ich zakrętki do tworzyw sztucznych i metali.

ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

Zamówienia

Czy można kupić produkty Your KAYA stacjonarnie?

Tak! Czekamy na Ciebie w naszym butiku lekko x Your KAYA przy ulicy Mokotowskiej 28 w Warszawie. Niektóre z naszych bestsellerów znajdziesz także w sklepach Rossmann w całej Polsce. Na ten moment w punktach stacjonarnych znajdują się nasze bawełniane tampony, olejek intymny, podpaski na dzień oraz na noc, żel intymny, a także chusteczki. Jeśli zależy Ci na czasie, ale wolisz zakupy ze stałą zniżką 15%, wybierz opcję subskrypcji na naszej stronie. W przypadku zamówień złożonych do 15:00 w dni robocze paczki wysyłamy tego samego dnia!

Jak dodać kod rabatowy do koszyka?

Kod rabatowy aktywuje się w koszyku podczas składania zamówienia. Wpisz go w przeznaczone do tego pole i kliknij przycisk „Dodaj”.

Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?

Jak najbardziej! Bez logowania możesz złożyć zamówienie jednorazowe.

Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu? Na jaki adres go odesłać?

Gdy chodzi o zwroty i wymiany produktów, każdą sprawę traktujemy indywidualnie. Najlepiej będzie, gdy skontaktujesz się z nami mailowo na kontakt@yourkaya.com lub przez nasz Facebookowy profil. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu, wyślij go na adres: Your KAYA ul. Wspólna 1, 42-125 Libidza. Do paczki dołącz proszę formularz zwrotu/wymiany – ułatwi nam to sprawę i usprawni identyfikację.

Płatności

Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?

Dostawa opłaconego z góry zamówienia jednorazowego o wartości mniejszej niż 150 zł kosztuje od 14,90 zł (zależne od formy dostawy). Dla zamówień jednorazowych o wartości wyższej niż 150 zł, wszystkich historycznych subskrypcji oraz nowych subskrypcji powyżej 60 zł przesyłka jest bezpłatna.

Czy mogę zapłacić tylko kartą?

Nie tylko! Już wyjaśniamy: - przy wyborze zamówienia cyklicznego opłata może zostać dokonana kartą płatniczą, - przy wyborze zamówienia jednorazowego można płacić przez Przelewy24 - w tym na przykład płatności BLIK lub szybkie przelewy 😉

Proces płatności został przerwany - jak opłacić zamówienie?

Nie martw się, w ciągu godziny od złożenia zamówienia wysyłamy do zamawiających maila z przypomnieniem o płatności i linkiem do nowej płatności ekspresowej! A jeśli wolisz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, w jego tytuł wpisz numer zamówienia lub przypisany do niego adres e-mail, a kwotę przelej na numer rachunku: 81 1140 1010 0000 2441 0900 1003 (mBank). Szukasz numeru nieopłaconego zamówienia? Jeśli masz konto w naszym sklepie, znajdziesz go po zalogowaniu się w panelu historii zamówień.

Dostawa

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Do wyboru masz kuriera InPost i Paczkomaty InPost. Najbliższe punkty odbioru znajdziesz na mapach znajdujących się pod tymi linkami: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.

Czy możecie wysłać moje zamówienie za granicę?

Tak! Zamówienia dostarczamy do następujących krajów: Niemiec, Belgii, Holandii i Irlandii. Jeśli zależy Ci na wysyłce do kraju, którego nie ma na tej liście, odezwij się do nas mailowo: kontakt@yourkaya.com.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy może się różnić w zależności od tego, jakiego wybierzesz kuriera oraz gdzie mieszkasz. Jeśli jednak złożysz zamówienie do 15:00, to wysyłamy je jeszcze tego samego dnia, a paczka zazwyczaj dociera do Ciebie nazajutrz! W przypadku przesyłki krajowej czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych (w wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się do 5 dni roboczych). W przypadku przesyłki zagranicznej - od 1 do 5 dni roboczych (w wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się do 8 dni roboczych).

SUBSKRYPCJA I ZAKUP JEDNORAZOWY

Subskrypcja

Na czym polega subskrypcja w Your KAYA?

Subskrypcja to model zakupów, który polega na dostarczeniu wybranych przez Ciebie produktów ze stałą zniżką 15% pod wybrany adres regularnie – co 1/2/3/4/5/6 miesięcy (Ty wybierasz, jak często). Zamiast zamawiać ręcznie kolejne paczki, system zapamiętuje Twój wybór i organizuje wysyłkę za Ciebie – dzięki temu oszczędzasz nie tylko pieniądze, ale i sporo czasu. Przy odnowieniu zamówienia, z podpiętej pod Twoje konto karty płatniczej automatycznie pobierana jest opłata (o nadchodzącej płatności powiadomimy Cię mailem i SMSem) – płacisz tylko tyle, ile warte są zamówione przez Ciebie produkty. Dostawa jest darmowa, jeśli wartość zamówienia osiągnie 60 zł. Subskrypcję możesz w każdej chwili: edytować (dodać/zamienić/usunąć produkty), zapauzować, przesunąć, anulować czy przekierować pod inny adres. Dominika, Marta i Ala, czyli nasz zespół Customer Care, zawsze są do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek wątpliwości!

Czy subskrypcja jest równoznaczna z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym Your KAYA?

Tak jest! Subskrypcja oznacza uczestnictwo w Klubie Your KAYA i czerpanie radości z wielu jego korzyści.

Jak rozpocząć subskrypcję produktów Your KAYA?

To proste: wejdź na stronę produktu, który Cię interesuje, zaznacz opcję „Subskrypcja bez zobowiązań”, następnie wybierz częstotliwość wysyłki, czyli co ile chciałabyś_łbyś go otrzymywać (spokojnie, później bez konsekwencji możesz to sobie dowolnie dostosować), i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.

Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

Przy zamówieniu subskrypcyjnym podajesz nam numer swojej karty, a my w momencie jej odnowienia pobieramy z niej odpowiednią kwotę, oczywiście wcześniej śląc Ci przypominajkę mailem i SMSem. Działamy podobnie jak Netflix czy Spotify! Nie mamy dostępu do Twoich pełnych danych, bo są sprytnie zaszyfrowane, więc nie ma obaw, że trafią w niepowołane ręce. Natomiast nasz system płatności, Stripe, został przebadany przez Niezależnego Assessora Bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry) i posiada certyfikat PCI Level 1 Service Provider, który jest najwyższym poziomem certyfikacji w branży płatności. Spokojna głowa!

Czy otrzymam powiadomienie o zbliżającej się płatności?

Zgadza się. Wyślemy Ci SMSa oraz maila-przypominajkę 3 dni przed terminem automatycznej płatności, byś miał_a pełną kontrolę nad swoim zamówieniem oraz czas na ewentualne zmiany w subskrypcji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w dniu poprzedzającym płatność – jak na lotnisku, ostatnie wezwanie przed piękną przygodą, jaka czeka Cię z naszymi produktami.

Czy mogę zmienić datę i/lub adres wysyłki?

No pewnie! Zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Subskrypcje”, kliknij tę, którą chcesz edytować, a potem naciśnij przycisk „Zarządzaj”. Teraz możesz dostosować częstotliwość subskrypcji, adres i sposób dostawy. Paczka zostanie wysłana wtedy, kiedy sobie życzysz.

Czy mogę edytować listę produktów w mojej subskrypcji?

Oczywiście – zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Subskrypcje”, kliknij tę, której zawartość chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Zarządzaj”. Teraz możesz dowolnie odejmować produkty z listy, zmieniać ich liczbę oraz dodawać nowe. Zapisz zmiany i gotowe!

Jak dodać kolejny produkt do istniejącej subskrypcji?

Prosto i przyjemnie! Zaloguj się na swoje konto i wybierz zakładkę „Subskrypcje”. Kliknij „Zarządzaj”, a następnie naciśnij przycisk „Edytuj, dodaj lub usuń produkt” i wybierz produkt z listy. Och, przed Wami piękny czas!

Chcę zrezygnować z subskrypcji – jak to zrobić?

W bardzo prosty i szybki sposób: zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Subskrypcje”, kliknij tę, z której chcesz zrezygnować, a następnie naciśnij przycisk „Zarządzaj”. Potem wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. No, to tyle! Mamy nadzieję, że do zobaczenia!

Na ile można wykupić subskrypcję?

Samo założenie subskrypcji nic nie kosztuje. Od momentu realizacji pierwszego zamówienia w ramach Twojej subskrypcji płatność będzie automatycznie ponawiana w takich odstępach czasu, jakie wybrałaś_eś. To, czy i kiedy kończysz przygodę z subskrypcją, zależy tylko od Ciebie. Jeśli potrzebujesz przerwy, możesz ją wstrzymać. Jeśli kompletnie nie jest Wam po drodze, masz też opcję rezygnacji. Wszystko to bez absolutnie żadnych konsekwencji – byle Tobie było dobrze!

Jakie metody płatności są dostępne w subskrypcji?

Na ten moment jedyną dostępną metodą jest karta płatnicza. Na szczęście nie masz się o co martwić, bo nie gromadzimy danych Twojej karty. Są one zaszyfrowane i nikt nie ma do nich dostępu. Ponadto nasz system płatności, Stripe, został przebadany przez Niezależnego Assessora Bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry) i posiada certyfikat PCI Level 1 Service Provider, który jest najwyższym poziomem certyfikacji w branży płatności.

Moja subskrypcja Your KAYA jest aktywna. Czy nadal mogę korzystać z dodatkowych kodów zniżkowych?

Dobre wieści: owszem! Wystarczy, że po zalogowaniu się na swoje konto wejdziesz w zakładkę „Subskrypcje” i wybierzesz czarny przycisk „Zarządzaj”. Po kliknięciu opcji „Dodaj kod rabatowy” wpisz go w okienko, kliknij „Zastosuj kod rabatowy” i zapisz zmiany. Zniżka naniesie się na najbliższe zamówienie subskrypcyjne, bez względu na jego datę odnowienia. Co to oznacza? Ano to, że możesz dodać kod do swojej subskrypcji i nie martwić się o to, że jest ważny tylko przez kilka dni, a Twoja kolejna wysyłka zaplanowana jest dopiero na za miesiąc. I tak obniżymy koszt Twojego zamówienia!

Czy korzystając z subskrypcji mogę dodatkowo korzystać z Programu poleceń?

No jasne! Środki, które uzbierasz z Programu poleceń, są pobierane automatycznie na rzecz kolejnego składanego zamówienia – również subskrypcyjnego. By wszystko działało jak należy, Twoja aktywna karta musi być podpięta do subskrypcji i powinnaś_nieneś mieć na niej odpowiednią ilość środków, żebyśmy mogli realizować kolejne zamówienia, nawet kiedy środki z Programu poleceń się skończą.

Zakup jednorazowy

Czy mogę zamówić jeden produkt w subskrypcji, a drugi jednorazowo?

Tak! Jeśli chcesz kupić produkty w subskrypcji, dodajesz je do koszyka, a następnie wybierasz częstotliwość ich dostaw. W tym samym koszyku możesz umieścić również te produkty, które chcesz kupić jednorazowo. Pełna dowolność dostosowana do Twoich potrzeb!

Czym zakup subskrypcyjny różni się od zakupu jednorazowego?

Zakup subskrypcyjny to zamówienie, które regularnie się odnawia – tak często, jak sam_a wybierzesz. Wybierasz te produkty, które chcesz otrzymywać co 1/2/3/4/5/6 miesięcy, zawsze 15% taniej. Aktywna subskrypcja wymaga podpiętej karty płatniczej. W przypadku zakupu jednorazowego kupujesz produkt raz – jednak z doświadczenia wiemy, że na jednym razie się nie kończy!