faq
Ty masz pytania, my odpowiedzi!

A jeśli sprawy niecierpiącej zwłoki nie uda Ci się rozwiązać w tym miejscu, śmiało napisz do nas maila kontakt@yourkaya.com – pamiętaj, jesteśmy dla Ciebie po to, żeby pomóc. Zawsze!

POCHODZENIE PRODUKTÓW

Pochodzenie

Gdzie wytwarzane są produkty Your KAYA?

Wszystkie nasze produkty wytwarzane są w Unii Europejskiej. Kosmetyki, produkty tekstylne, termofor, piny i świece produkowane są w Polsce.

Jak sortować produkty i ich opakowania po użyciu?

Zużyte podpaski, wkładki i tampony (ze względu na to, że zawierają krew i wydzieliny) muszą wylądować w koszu na odpady zmieszane. Owijki i paski zabezpieczające klej w tylnej części podpasek oraz wkładek zrobione są z Mater-bi, czyli biodegradowalnej folii, i także powinny znaleźć się w koszu na odpady zmieszane, gdzie szybko i bezpiecznie ulegną rozkładowi. Natomiast indywidualne owijki tamponów świetnie nadadzą się na kompost lub do kosza na bioodpady, ponieważ stworzone są z w pełni biodegradowalnego i kompostowalnego materiału NatureFlex™. Skropak, którym wypełniamy paczki, możesz wrzucić kosza na odpady BIO lub rozpuścić w wodzie, np. tej do podlewania kwiatów (polecamy, to dobra zabawa!). Kartoniki po produktach i samą paczkę wyrzuć do kosza na papier. Opakowanie po płynie do higieny intymnej to w 100% recyklingowany plastik - butelkę wrzuć do kosza na tworzywa sztuczne i wpuść go w kolejny obieg. Buteleczki olejku i żelu intymnego oraz słoiczek kremu SOS są szklane, więc można je wyrzucić do pojemnika na szkło, zaś ich zakrętki do tworzyw sztucznych i metali.

ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

Zamówienia

Czy można kupić produkty Your KAYA stacjonarnie?

Tak! Niektóre z naszych bestsellerów znajdziesz także w sklepach Rossmann. Na ten moment w punktach stacjonarnych znajdują się nasze bawełniane tampony, olejek intymny, podpaski na dzień oraz na noc, żel intymny, a także chusteczki. Jeśli zależy Ci na czasie, ale wolisz zakupy ze stałą zniżką do 15%, wybierz opcję subskrypcji na naszej stronie. W przypadku zamówień złożonych do 15:00 w dni robocze paczki wysyłamy tego samego dnia!

Jak dodać kod rabatowy do koszyka?

Kod rabatowy aktywuje się w koszyku podczas składania zamówienia. Wpisz go w przeznaczone do tego pole i kliknij przycisk „Dodaj”.

Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?

Jak najbardziej! Bez logowania możesz złożyć zamówienie jednorazowe.

Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu? Na jaki adres go odesłać?

Gdy chodzi o zwroty i wymiany produktów, każdą sprawę traktujemy indywidualnie. Najlepiej będzie, gdy skontaktujesz się z nami mailowo na kontakt@yourkaya.com lub przez nasz Facebookowy profil. Wtedy zobaczymy, co możemy w tej sytuacji zrobić. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu, wyślij go na adres: Your KAYA ul. Heliotropów 29/magazyn 7 i 8 klatka A 04-796 Warszawa Do paczki dołącz proszę formularz zwrotu/wymiany – ułatwi nam to sprawę i usprawni identyfikację.

Czy mogę zamówić próbki produktów?

Jasne! Daj nam o tym znać w uwagach do Twojego zamówienia, a dołączymy do niego kilka pojedynczych sztuk produktów do wypróbowania.

Płatności

Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?

Dostawa opłaconego z góry zamówienia jednorazowego o wartości mniejszej niż 150 zł kosztuje od 14,90 zł (zależne od formy dostawy). Dla zamówień jednorazowych o wartości wyższej niż 150 zł, wszystkich historycznych subskrypcji oraz nowych subskrypcji powyżej 60 zł przesyłka jest bezpłatna.

Czy mogę zapłacić tylko kartą?

Nie tylko! Już wyjaśniamy: - przy wyborze zamówienia cyklicznego opłata może zostać dokonana kartą płatniczą, - przy wyborze zamówienia jednorazowego można płacić przelewem 😉

Proces płatności został przerwany - jak opłacić zamówienie?

Nie martw się, w ciągu godziny od złożenia zamówienia wysyłamy do zamawiających maila z przypomnieniem o płatności i linkiem do nowej płatności ekspresowej! A jeśli wolisz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, w jego tytuł wpisz numer zamówienia lub przypisany do niego adres e-mail, a kwotę przelej na numer rachunku: 81 1140 1010 0000 2441 0900 1003 (mBank). Szukasz numeru nieopłaconego zamówienia? Jeśli masz konto w naszym sklepie, znajdziesz go po zalogowaniu się w panelu historii zamówień.

Dostawa

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Do wyboru masz kuriera DHL, kuriera InPost, punkty odbioru DHL i Paczkomaty InPost. Najbliższe punkty odbioru znajdziesz na mapach znajdujących się pod tymi linkami: https://parcelshop.dhl.pl/mapa i https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.

Czy możecie wysłać moje zamówienie za granicę?

Zamówienia za granicę dostępne tylko z pozycji strony yourkaya.com, dostarczamy do następujących krajów: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy. Jeśli nie ma Twojego kraju na podanej stronie, wyślij do nas maila na kontakt@yourkaya.com albo skontaktuj się z nami na Facebooku, a sprawdzimy, czy uda nam się wysłać zamówienie.

Jaki jest czas dostawy?

Pamiętaj, proszę, że czas dostawy może się różnić w zależności od tego, jakiego wybierzesz kuriera oraz gdzie mieszkasz. Wysyłka na terenie Polski - widzimy się już kolejnego dnia! Natomiast jeśli jesteś klientką_em w UE, produkty Your KAYA powinny dotrzeć do Ciebie w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych.

SUBSKRYPCJA I ZAKUP JEDNORAZOWY

Subskrypcja

Na czym polega subskrypcja w Your KAYA?

W Your KAYA subskrypcja polega na dostarczeniu naszych produktów pod Twój adres co 1, 2 lub 3 miesiące. Pierwszą paczkę wysyłamy od razu po opłaceniu zamówienia, a kolejne – w wybranym przez Ciebie odstępie czasowym. Nie musisz martwić się o to, by przy kolejnych wysyłkach zrobić przelew w odpowiednim czasie. W dniu planowanej wysyłki automatycznie (i oczywiście bezpiecznie, dając Ci wcześniej znać) pobierzemy środki z Twojego konta. Możesz w każdej chwili przesunąć datę kolejnej wysyłki, wstrzymać subskrypcję lub z niej zrezygnować.

Czy subskrypcja jest równoznaczna z uczestnictwem w Klubie Your KAYA?

Tak jest! Subskrypcja oznacza uczestnictwo w Klubie Your KAYA i czerpanie radości z wielu jego korzyści.

Czy jeśli zrezygnuję z subskrypcji, nadal pozostanę członkiem_nią Klubu Your KAYA?

Tak! Jeżeli po anulowaniu subskrypcji nadal chcesz pozostać członkiem_nią Klubu Your KAYA, wystarczy, że zachowasz swoje konto w sklepie yourkaya.pl. Wciąż czeka na Ciebie wiele klubowych benefitów!

Jak rozpocząć subskrypcję produktów Your KAYA?

Jak rozpocząć subskrypcję produktów Your KAYA? To proste: wejdź na stronę produktu, który Cię interesuje, zaznacz opcję „Subskrybuję i dołączam do Klubu Your KAYA”, następnie wybierz częstotliwość wysyłki, czyli co ile chciałabyś_łbyś go otrzymywać (spokojnie, później bez konsekwencji możesz to sobie dowolnie dostosować), i kliknij przycisk „Kup w klubie”. Psst! Subskrypcja może obejmować różne produkty Your KAYA – to Ty decydujesz, czego potrzebujesz.

Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

Przy zamówieniu subskrypcyjnym podajesz nam numer swojej karty, a my co 1, 2 lub 3 miesiące pobieramy z niej odpowiednią kwotę, oczywiście wcześniej śląc Ci przypominajkę na Twojego maila. Działamy podobnie jak Netflix czy Spotify! Nie mamy dostępu do Twoich pełnych danych, bo są sprytnie zaszyfrowane, więc nie ma obaw, że trafią w niepowołane ręce. Natomiast nasz system płatności, Stripe, został przebadany przez Niezależnego Assessora Bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry) i posiada certyfikat PCI Level 1 Service Provider, który jest najwyższym poziomem certyfikacji w branży płatności. Spokojna głowa!

Czy otrzymam powiadomienie o zbliżającej się płatności?

Zgadza się. Wyślemy Ci maila-przypominajkę 3 dni przed terminem automatycznej płatności, byś miał_a pełną kontrolę nad swoim zamówieniem oraz czas na ewentualne zmiany w subskrypcji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w dniu poprzedzającym płatność – jak na lotnisku, ostatnie wezwanie przed piękną przygodą, jaka czeka Cię z naszymi produktami.

Czy mogę wstrzymać subskrypcję na jakiś czas?

Jasne! Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto Your KAYA, wejdziesz w zakładkę „Twoje subskrypcje”, klikniesz tę, którą chcesz zapauzować, a następnie naciśniesz przycisk „Wstrzymaj”. Jeśli do tej pory paczka przychodziła do Ciebie co miesiąc, subskrypcję wstrzymasz maksymalnie na 2 miesiące. Jeśli co 2, to na 4 miesiące. A jeśli co 3, to na 6 miesięcy. Odpocznij, weź oddech i wróć do nas, jak tylko będziesz gotowa_y!

Czy mogę edytować listę produktów w mojej subskrypcji?

Oczywiście – zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, której zawartość chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Edytuj subskrypcję”. Teraz możesz dowolnie odejmować produkty z listy, zmieniać ich liczbę oraz dodawać nowe. Zapisz zmiany i gotowe!

Czy mogę zmienić datę i/lub adres wysyłki?

No pewnie! Zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, której datę i/lub adres chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Edytuj subskrypcję”. Teraz możesz dostosować częstotliwość subskrypcji, adres i sposób dostawy. Paczka zostanie wysłana wtedy, kiedy sobie życzysz.

Chcę zrezygnować z subskrypcji – jak to zrobić?

W bardzo prosty i szybki sposób: zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, z której chcesz zrezygnować, a następnie naciśnij przycisk „ANULUJ”. Pamiętaj, że rezygnacja z subskrypcji nie równa się rezygnacji z Klubu Your KAYA. Wciąż możesz korzystać z przyjemnych korzyści programu lojalnościowego!

Na ile można wykupić subskrypcję?

Samo założenie subskrypcji nic nie kosztuje. Od momentu realizacji pierwszego zamówienia w ramach Twojej subskrypcji płatność będzie automatycznie ponawiana w takich odstępach czasu, jakie wybrałaś_eś (co 1, 2 lub 3 miesiące). To, czy i kiedy kończysz przygodę z subskrypcją, zależy tylko od Ciebie. Jeśli potrzebujesz przerwy, możesz ją wstrzymać. Jeśli kompletnie nie jest Wam po drodze, masz też opcję rezygnacji. Wszystko to bez absolutnie żadnych konsekwencji – byle Tobie było dobrze!

Jakie metody płatności są dostępne w subskrypcji?

Na ten moment jedyną dostępną metodą jest karta płatnicza. Na szczęście nie masz się o co martwić, bo nie gromadzimy danych Twojej karty. Są one zaszyfrowane i nikt nie ma do nich dostępu. Ponadto nasz system płatności, Stripe, został przebadany przez Niezależnego Assessora Bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry) i posiada certyfikat PCI Level 1 Service Provider, który jest najwyższym poziomem certyfikacji w branży płatności.

Moja subskrypcja Your KAYA jest aktywna. Czy nadal mogę korzystać z dodatkowych kodów zniżkowych?

Dobre wieści: owszem! Wystarczy, że po zalogowaniu się na swoje konto wejdziesz w zakładkę „Twoje subskrypcje” i wybierzesz czarny przycisk „Edytuj subskrypcję”. Znajdź miejsce na kod pod listą produktów – wpisz go w okienko, kliknij „Dodaj” i zapisz zmiany. Zniżka naniesie się na najbliższe zamówienie subskrypcyjne, bez względu na jego datę odnowienia. Co to oznacza? Ano to, że możesz dodać kod do swojej subskrypcji i nie martwić się o to, że jest ważny tylko przez kilka dni, a Twoja kolejna wysyłka zaplanowana jest dopiero na za miesiąc. I tak obniżymy koszt Twojego zamówienia!

Czy korzystając z subskrypcji mogę dodatkowo korzystać z Programu poleceń?

No jasne! Środki, które uzbierasz z Programu poleceń, są pobierane automatycznie na rzecz kolejnego składanego zamówienia – również subskrypcyjnego. By wszystko działało jak należy, Twoja aktywna karta musi być podpięta do subskrypcji i powinnaś_nieneś mieć na niej odpowiednią ilość środków, żebyśmy mogli realizować kolejne zamówienia, nawet kiedy środki z Programu poleceń się skończą.

Zakup jednorazowy

Czy mogę zamówić jeden produkt w subskrypcji, a drugi jednorazowo?

Tak! Jeśli chcesz kupić produkty w subskrypcji, dodajesz je do koszyka, a następnie wybierasz częstotliwość ich dostaw. W tym samym koszyku możesz umieścić również te produkty, które chcesz kupić jednorazowo. Pełna dowolność dostosowana do Twoich potrzeb!

Czym zakup subskrypcyjny różni się od zakupu jednorazowego?

Zakup subskrypcyjny to zamówienie cykliczne – odnawiane w ustalonym przez Ciebie czasie. W zależności od Twoich potrzeb wybierasz te artykuły, które chcesz otrzymywać w określonej częstotliwości, czerpiąc z niej wiele korzyści, w tym nawet 15% zniżki na każde zamówienie. Aktywna subskrypcja wymaga podpiętej karty kredytowej. W przypadku zakupu jednorazowego kupujesz produkt raz – jednak z doświadczenia wiemy, że na jednym razie się nie kończy!

Ekspresowa wysyłka

Zamówienia złożone do 15:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia.

Bezpieczne płatności

Oferujemy bezpieczne metody płatności natychmiastowych lub odroczonych.

Ekologiczne opakowania

Produkty pakujemy w szkło, kartoniki lub opakowania 100% rPET.

Łagodne składy

Nasze produkty sprawdzają się także u osób ze skórą wrażliwą.