Polityka zwrotów

Twoje zadowolenie to nasz priorytet 🤝🏼

Rozumiemy, że nie wszystkie zakupy są zawsze strzałem w dziesiątkę – każdemu może się zdarzyć zamówić nie ten rozmiar tamponów, przez pomyłkę wybrać inny kolor olejku do ust lub po otworzeniu paczki… po prostu zmienić zdanie. Tak po ludzku. Dlatego dajemy Ci możliwość wygodnego i bezproblemowego zwrotu zakupionych produktów. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak przejść przez ten proces. Krok po kroku 🤍

Jak odesłać paczkę? 📦 
To proste!

Spakuj produkty i wypełnij formularz zwrotu

Od momentu odebrania paczki masz 14 dni na dokonanie zwrotu. Spakuj produkty w nienaruszonych opakowaniach i dobrze zabezpiecz paczkę – bez obaw możesz użyć do tego kartonu, w którym dotarły do Ciebie zakupy♻️ Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który ułatwi nam identyfikację Twojego zamówienia i znacznie przyspieszy cały proces.

Wyślij paczkę na adres naszego magazynu

Paczkę możesz nam odesłać na dwa sposoby: kurierem dowolnej firmy kurierskiej lub przez Pocztę Polską. Wyślij ją na adres naszego magazynu: Your KAYA, ul. Wspólna 1, 42-125 Libidza, tel.: 796 124 931. Koszt wysyłki zwrotnej leży po Twojej stronie 🤍

Poczekaj na zwrot kosztów

Teraz czas na nasz ruch! Anulujemy w systemie Twoje zamówienie od razu, gdy tylko zarejestrujemy zwrot w magazynie. Zwrot środków za zakupy pojawi się na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych (zwykle trwa to krócej, ale to akurat zależy od Twojego banku) 💸 

MNIEJ zwrotów
to WIĘCEJ dobra🌱

Dzięki optymalizowaniu trasy dostaw, czyli ograniczaniu podróży paczki tylko do jednego przewozu (z naszego magazynu do Ciebie), wspólnie przyczyniamy się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych i negatywnego wpływu CO₂ na środowisko naturalne.

Prosta sprawa, a efekty warte zachodu! 🌳✨

Lubisz podróżować? My też! 💛 Paczki niekoniecznie…

Świadome decyzje to podstawa 🤝🏼 

Wybór urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy Twojego zamówienia to krok w stronę zminimalizowania konieczności powrotu paczki do magazynu i ograniczenia negatywnego wpływu gazów cieplarnianych na środowisko. Jak to możliwe? 👀

Dostawa do Paczkomatu® = mniejsza emisja CO₂e

W 2024 roku paczka dostarczana do Paczkomatu® wygenerowała średnio aż 3 razy mniej gazów cieplarnianych, niż paczka dostarczana do domu!

Odbierasz paczkę, kiedy Ci wygodnie

Ile razy zdarzyło Ci się, że kurier zadzwonił do drzwi AKURAT wtedy, gdy była_ś na zakupach, pod prysznicem lub na spacerze z psem? 😅 Z urządzenia Paczkomat® możesz odebrać przesyłkę o dowolnej porze dnia (lub nocy)!

Nic Ci nie umknie

Dzięki aplikacji InPost możesz na bieżąco śledzić postępy podróży Twojej paczki. Gdy przesyłka wyląduje w wybranym przez Ciebie urządzeniu Paczkomat®, dostaniesz powiadomienie na telefon 📲

W łatwy sposób przedłużysz czas odbioru

Wiemy, jak to jest, gdy czas ucieka przez palce 🫣 Na szczęście aplikacja InPost umożliwia wydłużenie czasu odbioru albo przekierowanie paczki w inne miejsce. Bez pytania o powód i oceniania!

Zeskanuj poniższy kod QR i pobierz aplikację InPost

Lub użyj linku:

FAQ

Na jaki adres wysłać zwracane produkty?

Na paczce umieść adres naszego magazynu: Your KAYA, ul. Wspólna 1, 42-125 Libidza, tel.: 796 124 931. Możesz odesłać ją do nas na dwa sposoby – kurierem lub Pocztą Polską 💌
Na odesłanie nieużywanych produktów w nienaruszonych opakowaniach masz 14 dni roboczych od momentu odebrania paczki. Pamiętaj o dołączeniu do paczki wypełnionego formularza, który przyspieszy proces zwrotu ❤️

Co się wydarzy, jeśli nie odbiorę paczki?

Rozumiemy, że codzienność czasem płata figle! Jeśli nie uda Ci się odebrać paczki w terminie, zostanie ona odesłana z powrotem do naszego magazynu. Może się to wiązać z potrąceniem kosztu nieodebranej paczki od kwoty zwróconego zamówienia – koszt ten jest równy standardowej kwocie dostawy na stronie yourkaya.pl.

Ile czasu paczka czeka w urządzeniu Paczkomat® na odbiór?

Jeśli jako sposób dostawy wybierzesz Paczkomat®,Twoja paczka dotrze do wybranego urządzenia w około 2 dni. Od momentu zamknięcia skrytki przez kuriera InPostu, masz 48 godzin na odebranie przesyłki – po upływie tego czasu, paczka wróci z powrotem do naszego magazynu. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz przedłużyć czas odbioru w aplikacji Inpost lub udostępnić kod obioru bliskiej Ci osobie, która będzie miała możliwość odebrać paczkę za Ciebie 🤝🏼

Co, jeśli wybrał_m dostawę kurierem, a nie ma mnie w domu?

Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem – spróbuje dostarczyć paczkę jeszcze raz, w następnym dniu roboczym. Jeżeli za drugim razem się nie uda, przesyłka wróci do naszego magazynu. Pamiętaj, że korzystając z opcji dostawy oferowanych przez InPost, w łatwy sposób możesz śledzić wszystkie etapy podróży swojej paczki w aplikacji 👀📱 A w razie potrzeby w kilka sekund i zupełnie za darmo przekierujesz do pobliskiego Paczkomatu®!

Jak uniknąć przegapienia paczki?

Pobierz na telefon aplikację InPost i zezwól na wysyłanie powiadomień – to sprawi, że będziesz na bieżąco dostawać informacje o każdej zmianie statusu podróży Twojej paczki 💛 W łatwy sposób przekierujesz także paczkę kurierską do Paczkomatu®, przedłużysz czas odbioru lub udostępnisz kod odbioru bliskiej osobie, która może odbierać paczkę za Ciebie!

§8 Regulaminu sklepu internetowego yourkaya.pl

Prawo odstąpienia od umowy (w tym Umowy sprzedaży oraz Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych)

1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.

2. Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni, a jego bieg rozpoczyna się:

1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a. obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,
b. polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
2) dla pozostałych umów (w tym dla Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym) – od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Prawo odstąpienia może zostać zrealizowane poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: kontakt@yourkaya.com lub pisemnie na adres: Your KAYA, ul. Wspólna 1, 42-125 Libidza, tel.:+48 22 307 43 20. Klient może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia udostępnionego przez Sprzedającego i stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Jeżeli Konsument skorzystał z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie otrzymania jego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość na podany przez Konsumenta adres poczty elektronicznej.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedającemu  lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Koszt zwrotu Produktu obciąża Konsumenta. Niniejszy ustęp odnosi się do Produktów fizycznych.

7. Konsument odsyła Produkty będące przedmiotem Umowy sprzedaży, od której odstąpił na adres: Your KAYA, ul. Wspólna 1, 42-125 Libidza, tel.:+48 22 307 43 20.

8. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.

9. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych Sprzedający może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do Treści cyfrowych. Przy czym niniejsze postanowienie nie ma wpływu na inne uprawnienia Konsumenta, o których mowa w niniejszym Regulaminie i Ustawie o prawach konsumenta.

10. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej Sprzedający od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych dostarczonych przez Sprzedającego z wyjątkami wskazanymi w Ustawie o prawach konsumenta.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

12. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego Płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi Produktu. Nie dotyczy to jednak dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Produktu umożliwiony przez Sprzedającego. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. Sprzedający dokonuje zwrotu Płatności przy użyciu takiego samego sposobu Płatności, jakiego użył Konsument dla danego Zamówienia, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli wystąpi konieczność zwrotu środków pieniężnych uiszczonych przez Klienta za pośrednictwem systemu płatności online, Sprzedający dokonuje rozliczenia za pośrednictwem tego systemu.

14. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a. o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający/Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego/Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

b. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g. o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta;

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;i. zawartej w drodze aukcji publicznej.