Subskrypcja
to jeszcze więcej korzyści!

Subskrybowanie produktów poza cyklicznymi przesyłkami dostarczy Ci stałą zniżkę do 15%, darmową dostawę powyżej 60 zł oraz wiele więcej korzyści…

Na czym polega subskrypcja?

Wybierz swoje ulubione produkty

Zdecyduj, które produkty chcesz otrzymywać regularnie i zapomnij o pamiętaniu. Subskrypcja Your KAYA to pełna elastyczność i komfort – od teraz to my dbamy o Twoje zapasy.

Zdecyduj, jak często otrzymasz paczki

Co 1, 2 czy co 3 miesiące? To Ty wybierasz, jak często uzupełniamy Twoje zapasy. Zakupy zrobią się automatycznie, a Ty za każdym razem otrzymasz od nas informację o nadchodzącej paczce.

Dowolnie edytuj, pauzuj lub zrezygnuj

Twoje potrzeby się zmieniły? Bez problemu edytujesz, dodasz lub usuniesz dowolny produkt. Możesz też zmienić adres i/lub termin wysyłki, a także zdecydować się na anulowanie subskrypcji.

Poznaj nasze subskrypcyjne bestsellery

Które produkty chcesz otrzymywać regularnie w ramach subskrypcji Your KAYA? Odkryj nasze bestsellery i stwórz z nich swój wymarzony zestaw!

Wszystkie produkty
Wszystkie produkty

Subskrypcja czy zakup jednorazowy?

Zastanawiasz się, czy subskrypcja jest dla Ciebie? Zobacz, czym różni się od zakupu jednorazowego!

  Subskrypcja Zakup jednorazowy
Darmowa wysyłka od 60 zł od 150 zł
STAŁA ZNIŻKA NA PRODUKTY do -15%
OSZCZĘDNOŚCI W SKALI ROKU* ~ 140 zł

* Obliczona na podstawie średniej zawartości koszyka w subskrypcji

Mieszany koszyk

Jeśli chcesz kupić produkty w subskrypcji, dodajesz je do koszyka, a następnie wybierasz częstotliwość ich dostaw. W tym samym koszyku możesz umieścić również te produkty, które chcesz kupić jednorazowo.


Pełna dowolność dostosowana do Twoich potrzeb!

Wyjątkowe zniżki Darmowe próbki Niższe ceny Pierwszeństwo zakupów Treści premium Klubowe korzyści
Wyjątkowe zniżki Darmowe próbki Niższe ceny Pierwszeństwo zakupów Treści premium Klubowe korzyści
Program lojalnościowy Your KAYA

Jeszcze więcej korzyści!

Zakładając subskrypcję otwierają się przed Tobą drzwi do Programu lojalnościowego Your KAYA – od Ciebie zależy, czy przekroczysz ich próg. Odkryj wszystkie poziomy naturalnej pielęgnacji ciała, a wraz z nimi jeszcze więcej korzyści!

Dowiedz się więcej

FAQ

Na czym polega subskrypcja w Your KAYA?

W Your KAYA subskrypcja polega na dostarczeniu naszych produktów pod Twój adres co 1, 2 lub 3 miesiące. Pierwszą paczkę wysyłamy od razu po opłaceniu zamówienia, a kolejne – w wybranym przez Ciebie odstępie czasowym. Nie musisz martwić się o to, by przy kolejnych wysyłkach zrobić przelew w odpowiednim czasie. W dniu planowanej wysyłki automatycznie (i oczywiście bezpiecznie, dając Ci wcześniej znać) pobierzemy środki z Twojego konta. Możesz w każdej chwili przesunąć datę kolejnej wysyłki, wstrzymać subskrypcję lub z niej zrezygnować.

Jak rozpocząć subskrypcję produktów Your KAYA?

To proste: wejdź na stronę produktu, który Cię interesuje, zaznacz opcję „Subskrybcja”, następnie wybierz częstotliwość wysyłki, czyli co ile chciałabyś_łbyś go otrzymywać (spokojnie, później bez konsekwencji możesz to sobie dowolnie dostosować), i kliknij przycisk „Kup w klubie”.

Czy subskrypcja jest równoznaczna z uczestnictwem w Klubie Your KAYA?

Tak jest! Subskrypcja oznacza uczestnictwo w Klubie Your KAYA i czerpanie radości z wielu jego korzyści.

Czy jeśli zrezygnuję z subskrypcji, nadal pozostanę członkiem_nią Klubu Your KAYA?

Tak! Jeżeli po anulowaniu subskrypcji nadal chcesz pozostać członkiem_nią Klubu Your KAYA, wystarczy, że zachowasz swoje konto w sklepie yourkaya.pl. Wciąż czeka na Ciebie wiele klubowych benefitów!

Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

Przy zamówieniu subskrypcyjnym podajesz nam numer swojej karty, a my co 1, 2 lub 3 miesiące pobieramy z niej odpowiednią kwotę, oczywiście wcześniej śląc Ci przypominajkę na Twojego maila. Działamy podobnie jak Netflix czy Spotify! Nie mamy dostępu do Twoich pełnych danych, bo są sprytnie zaszyfrowane, więc nie ma obaw, że trafią w niepowołane ręce. Natomiast nasz system płatności, Stripe, został przebadany przez Niezależnego Assessora Bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry) i posiada certyfikat PCI Level 1 Service Provider, który jest najwyższym poziomem certyfikacji w branży płatności. Spokojna głowa!

Czy otrzymam powiadomienie o zbliżającej się płatności?

Zgadza się. Wyślemy Ci maila-przypominajkę 3 dni przed terminem automatycznej płatności, byś miał_a pełną kontrolę nad swoim zamówieniem oraz czas na ewentualne zmiany w subskrypcji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w dniu poprzedzającym płatność – jak na lotnisku, ostatnie wezwanie przed piękną przygodą, jaka czeka Cię z naszymi produktami.

Czy mogę wstrzymać subskrypcję na jakiś czas?

Jasne! Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto Your KAYA, wejdziesz w zakładkę „Twoje subskrypcje”, klikniesz tę, którą chcesz zapauzować, a następnie naciśniesz przycisk „Wstrzymaj”. Jeśli do tej pory paczka przychodziła do Ciebie co miesiąc, subskrypcję wstrzymasz maksymalnie na 2 miesiące. Jeśli co 2, to na 4 miesiące. A jeśli co 3, to na 6 miesięcy. Odpocznij, weź oddech i wróć do nas, jak tylko będziesz gotowa_y!

Czy mogę edytować listę produktów w mojej subskrypcji?

Oczywiście – zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, której zawartość chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Edytuj subskrypcję”. Teraz możesz dowolnie odejmować produkty z listy, zmieniać ich liczbę oraz dodawać nowe. Zapisz zmiany i gotowe!

Czy mogę zmienić datę i/lub adres wysyłki?

No pewnie! Zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, której datę i/lub adres chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Edytuj subskrypcję”. Teraz możesz dostosować częstotliwość subskrypcji, adres i sposób dostawy. Paczka zostanie wysłana wtedy, kiedy sobie życzysz.

Chcę zrezygnować z subskrypcji – jak to zrobić?

W bardzo prosty i szybki sposób: zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, z której chcesz zrezygnować, a następnie naciśnij przycisk „Zrezygnuj”. Pamiętaj, że rezygnacja z subskrypcji nie równa się rezygnacji z Klubu Your KAYA. Wciąż możesz korzystać z przyjemnych korzyści programu lojalnościowego!

Czy mogę wstrzymać subskrypcję na jakiś czas?

Jasne! Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta Your KAYA, wejdziesz w zakładkę „Twoje subskrypcje”, klikniesz tę, którą chcesz zapauzować, a następnie naciśniesz przycisk „Wstrzymaj”. Jeśli do tej pory paczka przychodziła do Ciebie co miesiąc, subskrypcję wstrzymasz aksymalnie na 2 miesiące. Jeśli co 2, to na 4 miesiące. A jeśli co 3, to na 6 miesięcy.

Odpocznij, weź oddech i wróć do nas, jak tylko będziesz gotowa_y!

Czy mogę edytować listę produktów w mojej subskrypcji?

Oczywiście – zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, której zawartość chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Edytuj ubskrypcję”. Teraz możesz dowolnie odejmować produkty z listy, zmieniać ich liczbę oraz dodawać nowe. Zapisz zmiany i gotowe!

Czy mogę zmienić datę i/lub adres wysyłki?

No pewnie! Zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, której datę i/lub adres chcesz zmienić, a potem naciśnij przycisk „Edytuj subskrypcję”. Teraz możesz dostosować częstotliwość subskrypcji, adres i sposób dostawy. Paczka zostanie wysłana wtedy, kiedy sobie życzysz.

Chcę zrezygnować z subskrypcji – jak to zrobić?

W bardzo prosty i szybki sposób: zaloguj się do swojego konta Your KAYA, wejdź w zakładkę „Twoje subskrypcje”, kliknij tę, z której chcesz zrezygnować, a następnie naciśnij przycisk „Zrezygnuj”. Pamiętaj, że rezygnacja z subskrypcji równa się rezygnacji z Klubu Your KAYA.

No, to tyle! Mamy nadzieję, że do zobaczenia!

Na ile można wykupić subskrypcję?

Samo założenie subskrypcji nic nie kosztuje. Od momentu realizacji pierwszego zamówienia w ramach Twojej subskrypcji płatność będzie automatycznie ponawiana w takich odstępach czasu, jakie wybrałaś_eś (co 1, 2 lub 3 miesiące). To, czy i kiedy kończysz przygodę z subskrypcją, zależy tylko od Ciebie. Jeśli potrzebujesz przerwy, możesz ją wstrzymać. Jeśli kompletnie nie jest Wam po drodze, masz też opcję rezygnacji. Wszystko to bez absolutnie żadnych konsekwencji – byle Tobie było dobrze!

Jakie metody płatności są dostępne w subskrypcji?

Na ten moment jedyną dostępną metodą jest karta płatnicza. Na szczęście nie masz się o co martwić, bo nie gromadzimy danych Twojej karty. Są one zaszyfrowane i nikt nie ma do nich dostępu. Ponadto nasz system płatności, został przebadany przez Niezależnego Assessora Bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry) i posiada certyfikat PCI Level 1 Service Provider, który jest najwyższym poziomem certyfikacji w branży płatności.

Moja subskrypcja Your KAYA jest aktywna. Czy nadal mogę korzystać z dodatkowych kodów zniżkowych?

Dobre wieści: owszem! Wystarczy, że po zalogowaniu się na swoje konto wejdziesz w zakładkę „Twoje subskrypcje” i wybierzesz czarny przycisk „Edytuj subskrypcję”. Znajdź miejsce na kod pod listą produktów – wpisz go w okienko, kliknij „Dodaj” i zapisz zmiany. Zniżka naniesie się na najbliższe zamówienie subskrypcyjne, bez względu na jego datę odnowienia. Co to oznacza? Ano to, że możesz dodać kod do swojej subskrypcji i nie martwić się o to, że jest ważny tylko przez kilka dni, a Twoja kolejna wysyłka zaplanowana jest dopiero na za miesiąc. I tak obniżymy koszt Twojego zamówienia!

Czy korzystając z subskrypcji mogę dodatkowo korzystać z Programu poleceń?

No jasne! Środki, które uzbierasz z Programu poleceń, są pobierane automatycznie na rzecz kolejnego składanego zamówienia – również subskrypcyjnego. By wszystko działało jak należy, Twoja aktywna karta musi być podpięta do subskrypcji i powinnaś_nieneś mieć na niej odpowiednią ilość środków, żebyśmy mogli realizować kolejne zamówienia, nawet kiedy środki z Programu poleceń się skończą.

Czy mogę zamówić jeden produkt w subskrypcji, a drugi jednorazowo?

Tak! Jeśli chcesz kupić produkty w subskrypcji, dodajesz je do koszyka, a następnie wybierasz częstotliwość ich dostaw. W tym samym koszyku możesz umieścić również te produkty, które chcesz kupić jednorazowo. Pełna dowolność dostosowana do Twoich potrzeb!

Czym zakup subskrypcyjny różni się od zakupu jednorazowego?

Zakup subskrypcyjny to zamówienie cykliczne – odnawiane w ustalonym przez Ciebie czasie. W zależności od Twoich potrzeb wybierasz te artykuły, które chcesz otrzymywać w określonej częstotliwości, czerpiąc z niej wiele korzyści, w tym nawet 15% zniżki na każde zamówienie. Aktywna subskrypcja wymaga podpiętej karty kredytowej. W przypadku zakupu jednorazowego kupujesz produkt raz – jednak z doświadczenia wiemy, że na jednym razie się nie kończy!