Regulamin Programu Lojalnościowego „Your KAYA togetHER”

Regulamin 
Programu Lojalnościowego „Your KAYA togetHER”
Regulamin obowiązuje od 18.10.2024 r.  

§1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem Programu Lojalnościowego „Your KAYA togetHER” (dalej: „Program Lojalnościowy” lub „Program”) jest Bright Future spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Duńska 9, 54-427 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000692159, NIP 5213792944, REGON 368186614, kapitał zakładowy: 14.300,00 zł, BDO: 000552164, adres e-mail: kontakt@yourkaya.com (dalej: „Bright Future”).

2. Terminy pisane wielką literą mają znaczenie jak nadane w treści Regulaminu sklepu internetowego yourkaya.pl bądź w innych dokumentach, do których bezpośrednio nawiązują.

3. Program Lojalnościowy realizowany jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

4. Każdy uczestnik Programu Lojalnościowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem, a udział w Programie Lojalnościowym oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.

5. Członek Programu Lojalnościowego zbiera punkty (za Zamówienia i inne aktywności opisane w pkt III poniżej), dzięki którym kwalifikuje się na określony poziom uczestnictwa oraz uzyskuje korzyści opisane w pkt IV poniżej.

6. W przypadku, gdy uczestnik wymieni zebrane w ramach Programu Lojalnościowego punkty na bon zniżkowy, który następnie wykorzysta przy składaniu Zamówienia w Sklepie, a w dalszej kolejności taki uczestnik dokona zwrotu Produktów objętych ww. Zamówieniem w ramach prawa odstąpienia od umowy sprzedaży; liczba punktów w Programie Lojalnościowym odpowiadająca wartości bonu zostanie zwrócona na Konto Klienta. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych ze zwrotem punktów można kontaktować się z Bright Future za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: kontakt@yourkaya.com.

7. Sposób realizacji Zamówień oraz zasady składania reklamacji dotyczącej Produktu/ów zostały uregulowane w Regulaminie sklepu internetowego yourkaya.pl.

8. Wszelkie publikowane przez Bright Future materiały dotyczące Programu Lojalnościowego, niezależnie od formy i miejsca publikacji, mają charakter wyłącznie informacyjny. Wiążący charakter ma wyłącznie niniejszy Regulamin.

9. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

10. Każdy program/akcja marketingowa organizowane przez Bright Future są odrębne i oparte o odrębny regulamin/zasady. 

    §2 Przystąpienie do Programu Lojalnościowego 

    1. W celu przystąpienia do Programu Lojalnościowego (tj. skorzystania z możliwości gromadzenia punktów w Programie oraz wymiany tych punktów na korzyści) należy spełnić łącznie następujące warunki:

    a) posiadać aktywne Konto Klienta,

    b) wyrazić zgodę na udział w Programie Lojalnościowym akceptując Regulamin Programu Lojalnościowego,

    c) dokonać jednorazowego Zamówienia w sklepie internetowym yourkaya.pl lub aktywować lub odnowić Subskrypcję Produktu.

    2. W Programie Lojalnościowym mogą uczestniczyć tylko osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych (oraz w określonych przez prawo przypadkach także osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych).

    3. Uczestnicy Programu Lojalnościowego powinni aktualizować na bieżąco podane dane kontaktowe, w tym adres e-mail.

    4. Członkostwo w Programie Lojalnościowym jest osobiste i nieprzenoszalne. Obowiązuje limit jednego członkostwa na osobę i zarejestrowany adres e-mail (Konto Klienta).

    5. Udziału w Programie Lojalnościowym nie należy wykorzystywać do odsprzedaży produktów lub w celach osiągnięcia zysku. W Programie Lojalnościowym nie mogą uczestniczyć osoby współpracujące z Bright Future w ramach jakichkolwiek afiliacji.

    6. W przypadku, gdy w terminie 12 miesięcy od ostatniego Zamówienia uczestnik Programu Lojalnościowego nie złoży Zamówienia w sklepie internetowym yourkaya.pl, zdobyte punkty w ramach Programu Lojalnościowego zostają automatycznie anulowane, a jeżeli uczestnik wcześniej uzyskał wyższy niż bazowy stopień uczestnictwa, traci go i zostaje mu przyznany bazowy poziom uczestnictwa, tj. poziom „Like”.

    7. Saldo punktów zgromadzonych w ramach Programu Lojalnościowego oraz datę ich ważności      można sprawdzić w każdym czasie na Koncie Klienta.

    8. Uczestnik otrzymuje dostęp do strony Programu Lojalnościowego poprzez zalogowanie się do Konta Klienta. Przez „stronę Programu Lojalnościowego” rozumie się obszar Konta Klienta gromadzący informacje dotyczące udziału uczestnika w Programie Lojalnościowym. Bezpośredni dostęp do strony Programu Lojalnościowego możliwy jest także poprzez wybranie odpowiedniej zakładki na stronie https://yourkaya.pl/, przy czym także w tym przypadku Uczestnik musi pozostawać zalogowany na Konto Klienta.

    §3 Sposoby gromadzenia punktów w Programie Lojalnościowym

    1. Program Lojalnościowy zakłada trzy poziomy uczestnictwa:

          1) Poziom „Like” – uczestnik Programu osiąga ten poziom już poprzez założenie Konta Klienta.

          2) Poziom „Care” - uczestnik Programu osiąga ten poziom, gdy łączna wartość jego Zamówień w sklepie internetowym yourkaya.pl w okresie ważności punktów      przekroczy 300 zł.

          3) Poziom „Love” - uczestnik Programu osiąga ten poziom, gdy łączna wartość jego Zamówień w sklepie internetowym yourkaya.pl w okresie ważności punktów przekroczy 500 zł.

      2. Sposób gromadzenia punktów w Programie Lojalnościowym jest uzależniony od poziomu uczestnictwa:

          1) W przypadku poziomu „Like”:

              a) wydane w naszym Sklepie Internetowym 1 zł = 1 pkt (przykładowo wydając za Zamówienie 100 zł, uczestnik zdobywa 100 pkt w Programie Lojalnościowym),

              b) wydane w drogerii stacjonarnej 2 zł = 1 pkt – Produkty  Bright Future dostępne są także w drogeriach stacjonarnych, dlatego w przypadku dokonania w nich zakupu, należy zachować paragon, a następnie dokonać jego zgłoszenia na stronie Programu Lojalnościowego. Zgłoszenie odbywa się poprzez dodanie paragonu obejmującego Produkt/y w formacie pdf, jpg lub innym dostępnym, w okienku  „Dodaj paragon lub potwierdzenie zakupu naszych produktów poza yourkaya.pl”. Po weryfikacji paragonu przez dział Customer Care zostaną przyznane i naliczone uczestnikowi punkty w Programie Lojalnościowym.

              c) prezent urodzinowy – uczestnik otrzymuje 50 pkt w Programie Lojalnościowym,

              d) dodatkowe punkty za kolejne Zamówienia i inne aktywności, o których mowa w ust. 4 poniżej.

          2) W przypadku poziomu „Care”:

              a) wydane 1 zł = 1,25 pkt (przykładowo wydając za Zamówienie 100 zł, uczestnik zdobywa 125 pkt w Programie Lojalnościowym),

              b) wydane w drogerii stacjonarnej 2 zł = 1 pkt – Produkty  Bright Future dostępne są także w drogeriach stacjonarnych, dlatego w przypadku dokonania w nich zakupu, należy zachować paragon, a następnie dokonać jego zgłoszenia na stronie Programu Lojalnościowego. Zgłoszenie odbywa się poprzez dodanie paragonu obejmującego Produkt/y w formacie pdf, jpg lub innym dostępnym, w okienku  „Dodaj paragon lub potwierdzenie zakupu naszych produktów poza yourkaya.pl”. Po jego weryfikacji przez dział Customer Care zostaną przyznane i naliczone uczestnikowi punkty w Programie Lojalnościowym.

              c) prezent urodzinowy – uczestnik otrzymuje 100 pkt w Programie Lojalnościowym,

              d) dodatkowe punkty za kolejne Zamówienia i inne aktywności, o których mowa w ust. 4 poniżej.

          3) W przypadku poziomu „Love”:

              a) wydane 1 zł = 1,5 pkt (przykładowo wydając za Zamówienie 100 zł, uczestnik zdobywa 150 pkt w Programie Lojalnościowym),

              b) wydane w drogerii stacjonarnej 2 zł = 1 pkt – Produkty  Bright Future dostępne są także w drogeriach stacjonarnych, dlatego w przypadku dokonania w nich zakupu, należy zachować paragon, a następnie dokonać jego zgłoszenia na stronie Programu Lojalnościowego. Zgłoszenie odbywa się poprzez dodanie paragonu obejmującego Produkt/y w formacie pdf, jpg lub innym dostępnym, w okienku  „Dodaj paragon lub potwierdzenie zakupu naszych produktów poza yourkaya.pl”. Po jego weryfikacji przez dział Customer Care zostaną przyznane i naliczone uczestnikowi punkty w Programie Lojalnościowym.

              c) prezent urodzinowy – uczestnik otrzymuje 200 pkt w Programie Lojalnościowym,

              d) dodatkowe punkty za kolejne Zamówienia i inne aktywności, o których mowa w ust. 4 poniżej.

      3. Uczestnik otrzymuje punkty w Programie Lojalnościowym jako prezent urodzinowy, gdy uprzednio dobrowolnie udostępni datę swoich urodzin  po zalogowaniu się na Koncie Klienta i wybraniu opcji  "Do 200 punktów na urodziny".

      4. Niezależnie od ust. 2 i poziomu uczestnictwa, uczestnik może gromadzić punkty w Programie Lojalnościowym także poprzez inne aktywności, takie jak:

          1) dokonanie skutecznego Polecenia w Programie Poleceń (zgodnie z Regulaminem Poleceń) – 300 pkt,

          2) pozostawienie Opinii o Produkcie zakupionym w sklepie yourkaya.pl w zależności od formy:

      - Opinia tekstowa – 20 pkt

      - Opinia tekstowa ze zdjęciem – 50 pkt

      - Opinia w formie filmiku - 100 pkt

      Pozostawienie Opinii o Produkcie skutkujące naliczeniem punktów w Programie Lojalnościowym odbywa się za pośrednictwem udostępnionego uczestnikowi aktywnego linku po dokonaniu zakupu Produktu/Produktów w sklepie internetowym yourkaya.pl. Za pozostawienie Opinii bezpośrednio na stronie internetowej yourkaya.pl nie są przyznawane punkty w Programie Lojalnościowym.

          3) polubienie fanpage'a  „Your KAYA” na portalu Facebook – 20 pkt 

          4) obserwacja obu kont: @yourkaya oraz @youknow_pl na portalu Instagram – 20 pkt

          5) odnowienie Zamówienia w ramach Subskrypcji Produktu o wartości minimum 60 zł (bez uwzględnienia kosztów dostawy) na następujących zasadach:

      - pierwsze odnowienie Subskrypcji Produktu - 50 pkt

      - trzecie odnowienie Subskrypcji Produktu - 100 pkt

      - szóste odnowienie Subskrypcji Produktu - 200 pkt

      - dwunaste odnowienie Subskrypcji Produktu - 300 pkt

      - po przekroczeniu dwunastego odnowienia Subskrypcji Produktu, każde trzy kolejne odnowienia Subskrypcji Produktu - 100 pkt

           6) przy Zamówieniach jednorazowych – w przypadku trzykrotnego dokonania Zamówienia o wartości minimum 60 zł każde (bez uwzględnienia kosztów dostawy) w ciągu 6 miesięcy od daty dokonania pierwszego Zamówienia – 150 pkt

      5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 ppkt 1)-6) punkty naliczane są automatycznie po skutecznym podjęciu przez uczestnika ww. aktywności, za które przysługują punkty w Programie.

      §4 Korzyści w Programie Lojalnościowym

      1. Korzyści przewidziane w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na gotówkę, inne ekwiwalenty pieniężne ani żadną inną formę rekompensaty.

        PUNKTY W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

        2. Zebrane, aktywne punkty można wymienić na kupony zniżkowe obniżające wartość kolejnych Zamówień według poniższych zasad:

            1) 100 punktów – na kupon zniżkowy o wartości „5 zł”,

            2) 200 punktów -  na kupon zniżkowy o wartości „10 zł”,

            3) 400 punktów – na kupon zniżkowy o wartości „20 zł”,

            4) 500 punktów – na kupon zniżkowy o wartości „25 zł”,

            5) 1000 punktów – na kupon zniżkowy o wartości „50 zł”,

            6) 2000 punktów - na kupon zniżkowy o wartości „100 zł”.

        3. W celu aktywowania kuponu zniżkowego należy zalogować się na swoje Konto Klienta i przejść do zakładki „Program lojalnościowy”. Dostępne są tam aktywne kupony zniżkowe o różnej wysokości w zależności od posiadanych punktów w Programie Lojalnościowym i dokładna informacja o ilości zebranych punktów. Należy wybrać jeden kupon zniżkowy i wybrać opcję „WYMIEŃ”, a następnie skopiować jeden wybrany kupon zniżkowy (kod) i wkleić go w polu „kod rabatowy” w jednorazowym Zamówieniu lub przy aktywnej lub nowej Subskrypcji Produktu. Jednocześnie w każdym przypadku jednorazowego Zamówienia lub przy aktywnej lub nowej Subskrypcji Produktu można aktywować nie więcej niż jeden kupon zniżkowy.

        4. Zniżki przysługujące w ramach Programu Lojalnościowego nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że warunki odrębnej promocji lub rabatu stanowią inaczej.

        5. Aby aktywować kupon zniżkowy w ramach Programu Lojalnościowego, należy posiadać minimum 100 pkt (5 zł). Podczas jednego Zamówienia można aktywować kupon zniżkowy nie większy niż 2000 punktów (100 zł).

        6. Aby skorzystać z kuponu zniżkowego o wartości do 50 zł uzyskanego w ramach Programu Lojalnościowego wartość Zamówienia musi wynosić minimum 60 zł (bez uwzględnienia kosztów dostawy) oraz przekraczać wartość samego kuponu zniżkowego. Aby skorzystać z kuponu zniżkowego o wartości 100 zł uzyskanego w ramach Programu Lojalnościowego wartość Zamówienia musi wynosić minimum 101 zł (bez uwzględnienia kosztów dostawy) oraz przekraczać wartość samego kuponu zniżkowego.

        7. Każdy kupon zniżkowy może zostać wykorzystany tylko raz i zostaje naliczony od wszystkich Produktów w Zamówieniu. 

        DODATKOWE KORZYŚCI

        1. W ramach poziomów uczestnictwa „Care” oraz „Love” uczestnik Programu Lojalnościowego otrzymuje dodatkowo możliwość wymiany zgromadzonych punktów na wybrane Produkty w Sklepie Internetowym. Aby odebrać Produkt należy wejść na stronę Programu Lojalnościowego i po zalogowaniu się na Konto, przejść do sekcji "Odbierz darmowe produkty za punkty", a następnie wybrać Produkt. Przy czym, aby wymienić zgromadzone punkty na wybrany Produkt wystarczy dokonać Zamówienia na jakikolwiek Produkt/Produkty spośród Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym. Wymiana zgromadzonych punktów w Programie Lojalnościowym na wybrane Produkty w ramach Programu Lojalnościowego dotyczy tylko Zamówienia jednorazowego lub pierwszego Zamówienia przy aktywowaniu nowej Subskrypcji (nie dotyczy natomiast już istniejącej Subskrypcji) i nie łączy się z innymi promocjami i rabatami, chyba że warunki odrębnej promocji lub rabatu stanowią inaczej. Zarówno przy jednorazowym Zamówieniu jak i przy pierwszym Zamówieniu przy aktywowaniu nowej Subskrypcji w każdym przypadku można wybrać maksymalnie jeden Produkt przysługujący za zebrane punkty (przy czym nie można łączyć w jednym Zamówieniu kuponu zniżkowego z Produktem przysługującym za zebrane punkty).

        2. Bright Future może przewidzieć również dodatkowe, nieopisane w niniejszym pkt IV, korzyści dla uczestników Programu Lojalnościowego. W takim wypadku poinformuje o tym niezwłocznie wprowadzając odpowiednie zmiany w treści niniejszego Regulaminu oraz w komunikatach na swojej stronie internetowej yourkaya.pl. 

        §5 Rezygnacja z udziału w Programie Lojalnościowym oraz wykluczenie z Programu Lojalnościowego

        1. Uczestnikowi Programu Lojalnościowego przysługuje prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w dowolnym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez podawania przyczyny.

        2. Rezygnacja taka następuje:

           1) poprzez usunięcie Konta Klienta, lub

           2) jeżeli uczestnik chce zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym nie tracąc Konta Klienta - przekazując odpowiednią dyspozycję (w wiadomości email) na adres e-mailowy: kontakt@yourkaya.com. W takim przypadku Konto Klienta pozostanie nadal aktywne, jednak zgromadzone punkty i korzyści zostaną anulowane i nie będą mogły zostać wykorzystane. 

        3. W przypadku stwierdzenia przez Bright Future, że uczestnik Programu Lojalnościowego naruszył jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu, Bright Future uprawniona jest do wykluczenia takiego uczestnika z Programu Lojalnościowego. Oznacza to, że uczestnik nie może już gromadzić punktów w Programie Lojalnościowym ani wymieniać ich na korzyści. Bright Future informuje uczestnika o wykluczeniu kontaktując się z nim na podany przez uczestnika adres e-mail powiązany z Kontem Klienta.

        4. Z chwilą rezygnacji bądź wykluczenia z Programu Lojalnościowego wszystkie korzyści związane z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym ulegają natychmiastowemu unieważnieniu.

        §6 Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego

        1. Prawo do składania reklamacji dotyczących Programu Lojalnościowego przysługuje każdemu uczestnikowi Programu Lojalnościowego. Reklamacje można złożyć w formie pisemnej na adres: Bright Future sp. z o.o. ul. Wiejska 11/8, 00-480 Warszawa lub drogą elektroniczną w wiadomości e-mail na adres: kontakt@yourkaya.com.

        2. Bright Future zaleca, aby osoba składająca reklamację w jej treści wskazała swoje dane kontaktowe, dane dotyczące przedmiotu reklamacji oraz datę i opis powstałych nieprawidłowości, a także swoje żądania w związku ze złożoną reklamacją. Wymogi podane w zdaniu poprzednim stanowią jedynie zalecenie i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Bright Future następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku, gdy reklamacja wymaga uzupełnienia, Bright Future zwróci się do uczestnika Programu Lojalnościowego z prośbą o jej uzupełnienie na dane kontaktowe wskazane przez uczestnika Programu Lojalnościowego i poinformuje o nowym terminie jej rozpatrzenia.

        3. Skorzystanie z postępowania reklamacyjnego nie wyłącza innych praw uczestnika Programu Lojalnościowego, jeżeli takie przysługują mu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.

        §7 Ochrona danych osobowych

        1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu Lojalnościowego jest Bright Future (zwana w niniejszym punkcie Regulaminu „Administratorem”). Z Administratorem, jak również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych w sprawach przetwarzania danych osobowych można się skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@yourkaya.com, a także pisemnie na adres: Bright Future sp. z o.o. ul. Wiejska 11/8, 00-480 Warszawa.

        2. Dane osobowe uczestnika Programu Lojalnościowego (imię, nazwisko, adres e-mail, identyfikatory internetowe lub inne dane, które uczestnik zdecyduje się udostępnić w związku z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym np. data urodzenia uczestnika), będą przetwarzane w celach:

            a. realizacji umowy na podstawie zaakceptowanego przez uczestnika Regulaminu Programu Lojalnościowego, w tym rozliczania zebranych punktów w Programie Lojalnościowym i wymiany ich na korzyści, kontaktu w sprawie funkcjonowania Programu Lojalnościowego (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);

            b. rozpatrywania ewentualnych reklamacji i skarg – dane są przetwarzane przez Administratora z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacji. Po zakończeniu powyższych działań Administrator może przetwarzać podane przez uczestnika dane osobowe w celu archiwizacji dokumentacji i wykazania przebiegu procedury reklamacji w przyszłości na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

            c. ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

            d. realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego i przepisów o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

        3. Administrator może przetwarzać dane osobowe uczestników także na podstawie udzielonych przez uczestnika zgód na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

        4. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego mogą zostać przekazywane następującym podmiotom (w tym także podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora) m.in.: dostawcy usług informatycznych, kancelariom i firmom prawniczym, marketingowym, hostingowym, podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, firmom telekomunikacyjnym, z zakresu obsługi klienta, podmiotom powiązanym z Administratorem, dostawcy usług księgowo-finansowych i kontrolnych, doradczych.

        5. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego będą przetwarzane na terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego mogą być przetwarzane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego tylko wtedy, gdy:

            a. państwo docelowe zapewnia adekwatny poziom ochrony danych osobowych do tego, który obowiązuje w Unii Europejskiej; lub

            b. Administrator zawarł lub podwykonawca Administratora zawarł umowę o oparciu o standardowe klauzule umowne lub wdrożyli oni inny mechanizm, który zgodnie z przepisami prawa legalizuje transfer danych do państwa trzeciego.

        6. Administrator nie będzie stosował wobec uczestników Programu Lojalnościowego zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania bez udziału członków personelu Administratora.

        7. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego będą przechowywane do czasu upłynięcia terminu przedawnienia roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W zakresie danych przetwarzanych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze przetwarzane one będą do czasu wypełnienia tych obowiązków. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Bright Future dane osobowe będą przechowywane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda dane osobowe uczestnika będą przechowywane do momentu wycofania takiej zgody.

        8. W przypadkach określonych przepisami obowiązującego prawa uczestnikom Programu Lojalnościowego przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Uczestnikom Programu Lojalnościowego przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, jeżeli uznają, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa.

        9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.

        10. W przypadku, gdy Administrator przetwarza dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego na podstawie zgody, uczestnik ma prawo cofnąć zgodę w każdym momencie, pozostanie to jednak bez wpływu na przetwarzanie danych osobowych, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

        §8 Postanowienia końcowe 

        1. Bright Future zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego w każdym czasie. W przypadku, gdy Bright Future podejmie decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego poinformuje z wyprzedzeniem o tym uczestników Programu Lojalnościowego oraz umożliwi im wymianę zgromadzonych punktów w Programie, wyznaczając na to odpowiedni termin.

        2. Bright Future jest administratorem danych osobowych uczestników Programu Lojalnościowego. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Bright Future zostały uregulowane w niniejszym Regulaminie w pkt VII powyżej. Więcej informacji, w tym dotyczących praw osób, których dane dotyczą, w Polityce Prywatności.

        3. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.

        4. Program Lojalnościowy jest organizowany zgodnie z prawem polskim oraz w języku polskim.

        5. Regulamin Programu Lojalnościowego udostępniony jest na stronie www.yourkaya.pl, a także w siedzibie Bright Future.

        6. Uczestnicy Programu Lojalnościowego, za wyrażoną przez siebie odrębną i dobrowolną zgodą, mogą otrzymywać drogą mailową i sms informacje związane z Programem Lojalnościowym w tym m. in.: informacje o zmianach w programie, liczbie zebranych punktów oraz informacje o zniżkach i promocjach dotyczących Programu Lojalnościowego. W każdym przypadku do przetwarzania danych osobowych dochodzi zgodnie z ust. 2 powyżej.

        7. Bright Future zastrzega sobie prawo, w najszerszym zakresie dozwolonym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych powodów takich jak w szczególności: wymóg dostosowania postanowień Regulaminu do zmian w przepisach obowiązującego prawa lub zmian w interpretacji przepisów obowiązującego prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji właściwych urzędów lub organów, zapobieganie naruszeniom prawa lub naruszeniom niniejszego Regulaminu, zmiana sposobu prowadzenia Programu Lojalnościowego, w tym spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi, poprawa obsługi uczestników Programu Lojalnościowego, zmian w usługach i ofercie Sklepu; lub w przypadku konieczności usunięcia błędów i/lub omyłek pisarskich znajdujących się w treści Regulaminu, zmiany danych Bright Future (w tym danych teleadresowych, nazw, adresów elektronicznych, aktualizacji linków zamieszczonych w treści Regulaminu), wprowadzenia nowych korzyści czy sposobów gromadzenia punktów. Wprowadzone zmiany nie będą naruszać praw nabytych uczestników Programu Lojalnościowego co oznacza, że zmiana postanowień Regulaminu nie ma wpływu na przyznane korzyści (przywileje) uczestnikom Programu, którzy skorzystali z nich w oparciu o postanowienia Regulaminu w brzmieniu przed zmianą. Zmiana Regulaminu zacznie obowiązywać po upływie 14 dni od dnia poinformowania o zmianie. W przypadku zmiany Regulaminu z ważnych powodów Bright Future informuje o tym fakcie uczestnika Programu Lojalnościowego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą kilku różnych metod komunikacji. Każdorazowo o zmianie treści Regulaminu Bright Future informuje na swojej stronie internetowej za pomocą odpowiedniego komunikatu i udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację na stronie www.yourkaya.pl.  Jeśli uczestnik Programu Lojalnościowego nie akceptuje zmian, ma prawo zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w każdym czasie.

        8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

        9. Odpowiedzi na zapytania związane z Programem Lojalnościowym udzielane będą przez Bright Future za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: kontakt@yourkaya.com. Zachęcamy jednocześnie do odwiedzenia zakładki „FAQ Program Lojalnościowy” na naszej stronie internetowej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

        10. Regulamin obowiązuje od dnia 18.10.2024 r.